Sömn hallå?

2010-01-11 08:58:54/Permalink//

Ingen sömn för Skalman inatt. Kunde inte sova, jag var för trött.

Låg i sängen och kände hur liten den var. Ändå ekade den stor och tom.
Jag längtade intensivt efter min Tias, ville ha hans andetag i nacken och
hans arm runt mig. Trygghet som kramas. Aldrig har 90-centimeters ensamhet
känts så mycket. Du får sluta sova borta, jag måste ha dig bredvid mig

GIMPade en bild. Skrev kärlek på papper. Pratade med fina människor på msn.
Ville sova, men orkade inte. Lyssnade på vacker musik. "Sen En Tid Tillbaka" - ♥

Imorse vaknade jag av en alldeles odrägligt pigg katt som prompt skulle leka
med varenda sak, som antingen prasslar eller kan gå sönder, i hela mitt rum!
Jag gav upp och klev ur sängen för att gå och duscha. En timme innan jag egentligen
behöver gå upp. Jag kände inte ens att jag hade sovit något. Det känns som jag har
varit vaken hela natten.
Blä. För att göra min dag ännu mer "oh så underbar" så
är min första lektion idrott. Nämnde jag att jag har ont i hela kroppen?
Jag går som en gammal tant... JAG VILL HEM OCH SOVA!

Nae...
detta är en blobbig dag.
Idrott nu då... *suck*
.hej.

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback