Skalman goes redhead!

2010-01-21 20:55:40/Permalink/Life of Skalman/

Ja, idag är dagen. Idag ska Skalman bli rödhårig.

Jag har inte varit - ordentligt och snyggt - rödhårig sen jag var typ.. 13? 14 kanske.
MEN NU ska det ske igen. Och det ska bli BRA :)

Så jag är hemma hos min fru, Stigus Russinän. Hon bleker och färgar åt mig, den
awesome kvinnan ;) Under tiden tittar vi på VÄNNER och pratar om inget. Och allt.

Just nu ser jag ut som ett lejon, megablond närmast hårbotten, lite mörkare (nästan oranget)
blont längre ut och sen brunt i längderna. Haha jättevackert, verkligen.
Men det blir bra snart. En liten försiktig blonderingskur till, och sen i med rödfärgen.
Bilder kommer sen, jag lovar! (De hamnar under kategorin "Skalmans kläder och hair do's") ^^

Pratade precis med älsklingen en sväng i telefonen. Helt slutjobbad var han. Han
har jobbat alldeles massor den här veckan (FÖR massor, enligt mig). Trött pojke!
Men imorrn (kväll) börjar helgen. Och vi ska bara slappa och mysa hela hela hela ♥
Det tycker vi om!

Nae.. dags att återgå
till mitt hår ;)
Vi hörs en fredagkväll (imorrn exempelvis hehe)
puss! *bite*

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback