Rödtottens lördag

2010-01-23 15:31:00/Permalink/Skalman Style!/

Idag är det stora mysdagen för rödhåriga Skalman :)

Det tycker vi om! Har än så länge inte gjort ett enda dugg på hela dagen, och
i samma banor ska jag fortsätta. Bara mysa med älsklingen och inget annat.
Kanske äta lite lördagsgodis (som jag gömde igår för att det inte skulle ta slut på en gång hihi)
bara men.. det gills knappast som att "göra något" haha!

Just det! Jag lovade ju en bild på mig som rödtott! Här får ni :)


                                   
                                                                                 Vad tycks? ^^

Jag tycker i alla fall att jag blev fin! Jag är nog lite kär i rött hår på mig själv haha!
Men... nu ska jag återgå till att göra ingenting igen.

Hoppas ni har det bra en lördag som denna.
Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

du är snygg ^_^

2010-01-24 @ 19:30:22
URL: http://gnista.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback