Hejdå Dear Mr. Jullov

2010-01-06 22:30:57/Permalink/Skalmans Tankar/


Jahaja. Så börjar skolan imorrn igen då. Den börjar faktiskt med sovmorgon för mig!

Det här har varit ett mysigt jullov. Lite för kort kan tyckas, och jag har inte alls gjort
allt jag borde. Men jag har gjort allt jag velat. Och sånt måste man också få göra ibland, right?

Imorrn ska jag leka med min kvinna efter skolan ♥ Jag har saknat dig en del (en FET del).
Min fru, min gröna ängel, min vampyr. Det ska bli trevligt att sitta på ditt golv igen ♥

Idag har jag njutit av min sista lovdag. Tittat på snön, kramats med älsklingen och bakat bullar.
Inte alls dåliga sysselsättningar. Bullarna blev goda och snön är kall.

Jag är lite trött i huvudet känner jag. Jag ska nog ta min Tias under armen och kasta oss
i säng. Han är ledig imorrn, den lilla fuskaren, men han har lovat att skjutsa mig till skolan :) ♥

Nu vill jag sovas.
Vi ses imorrn sweet FMG, I've missed you all so much ♥


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback