Borta bra...

2010-01-02 16:44:36/Permalink/Life of Skalman/

...men hemma bäst ♥

Kom hem igårkväll efter ett helt underbart Livskraft. Inget slår nyårsfirande i Uppsala (:
Har inte packat upp, inte lagt in några bilder på datorn, inte ringt till alla jag ska ringa till,
inte gjort någonting. Bara slappat och kramats med min älskling! Inget annat har jag orkat ;)

Idag har jag dock varit på dop. Jag har världens sötaste bryllingbarn ♥

Nu ska jag.. gå och ringa lite samtal och sen kramas mer med min Tias
Hoppas alla hade en superb nyårsafton :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Stina

jag har inte ett enda missat samtal på telefonen! den har varit på konstant....

2010-01-05 @ 20:23:37

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback