Att jag aldrig lär mig.. mig själv

2010-01-09 21:26:37/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Okej! Jag erkänner! Jag är sämst på att hålla på presenter...

Jag tyckte att jag var jätteduktig igår som handlade älsklingens födelsedagspresent
så himla i tid (det är en hel månad kvar!). Nu när jag kommer leva så himla fattigt ett
tag framöver, så tänkte jag vara smart och handla nu när jag HAR lite pengar över,
och sen spara resten. Jag är dum. En månad ? JAG, Skalman-vill-ge-alla-sina-nära-och-kära-
all-världens-skönhet-helst-nu
, hålla en present hemlig en hel månad? Skulle inte tro det.
Han fick den idag. (Att jag aldrig lär mig hur jag funkar!!) Ett par mjukisbyxor var det.
Nu kanske inte det låter så himla fancy, men jag ska berätta att mjukisbrallor är bland
det snyggaste som finns på rätt person
. And believe me, min pojke är jätterätt hihi ♥



Har massa skrivkänslor idag känner jag också. Skrev av mig lite förut. Men en mega-
manusidé
bara totalslog mig i huvudet förut! Så jag ska nog sätta mig och skriva lite till ^^

Men nu sitter jag och tittar på Mr. Bean nu med älsklingen. Haha wonderful!
Imorrn blir det plugg! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har bara ett ord



BESVIKEN

2010-01-10 @ 01:12:05
URL: http://gnista.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback