Vad är det för en dag?

2010-02-17 21:38:48/Permalink//


..är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är min Tias födelsedag!
HurraHurraHurra! (HurraHurraHurraHurraHurra.. etc etc)

Idag fyller min fina Tias år (och det gör hans bror också, icke att förglömma!). Som ni vet är jag
ganska dålig på att hålla på presenter som jag verkligen vill ge bort... Så han fick sin present
typ.. två minuter över midnatt inatt haha! Ja, vi var vakna då, och det var väldigt mysigt att vaka
in födelsedagen
med min älskling ♥ Jag ska lägga upp en bild när jag sitter vid MIN dator (:
Det var i alla fall en bild som jag GIMPat ihop. Ett kollage av lite bilder på honom, mig och oss.
Det gick jag och framkallade och köpte en fin ram till. Det blev fint! (Jag tycker om andras födelsedagar hihi!)

Imorrn är det förresten min sista skoldag innan sportlovet. Blir nämligen ledig på fredag.
Brukar ju bara ha sång och mentorstid efter lunch. Nu har jag inte det. Alltså - ledig fredag.
ÅH SÅ NAJS! Sportlov - here I come! :D

Nae nu ska jag bädda ner mig i sängen strax, och vänta på att min Tias ska komma in
från garaget och kramas med mig. Massor ♥ Födelsedagskramar till min älskling!

Vi hörs imorgon!
PUSS

ps. FÖRLÅT att jag inte hann se Breakfast Club idag, hälften av mina ettor! :( ♥
Jag firade ju Tias födelsedag, och då var det JAG som lagade mat och sådär ^^
Men jag vet, att ni var awesome! Ska titta imorgon i alla fall! PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback