Updating from the snow

2010-02-03 21:35:04/Permalink/Life of Skalman/


SHIT vilket snöväder det är! Jag fattar inte! Global uppvärmning, var ääär du?

Hehe men skämt åsido, hur mycket snö kan det komma på en gång? Bussar inställda, spårvagnar
ur funktion, plogbilar som inte kommer fram att ploga, avstängda skolor
och trafikolyckor all over the place. Finns det ingen gräns? Nu räcker det med snö tycker jag!

Jag har varit hemma idag. Också. Jag har fortfarande ont i min mage, vet inte varför (mensvärk?)
men även om jag hade VELAT gå till skolan idag hade jag inte kunnat. Buss - inställd.
Var ute en stund förut i alla fall för att få frisk luft, och blev snöblind. Usch.

Får se hur det blir imorgon. Vet inte om jag orkar gå när magen krånglar så här mycket,
vet inte om det kommer att gå några bussar (läs: NÅGON buss, för det går bara en överhuvudtaget).
FMG kanske får klara sig utan mig en dag till..

Min älskling är bäst, förresten. Åkte och handlade lite igår, och kommer hem med
chokladhjärtan till mig "för att jag är så söt". ÅH kärlek ♥

Nu ska jag sätta mig och se en film med världens bästa Tias, och mysas resten av kvällen.

Hoppas ni mår bra trots snökaoset!


Kommentarer
Postat av: Stina

Men jag tycker om snön, kaos är lite charmigt

2010-02-03 @ 21:42:02
URL: http://gnista.webblogg.se/
Postat av: Anna Thörnkvist

Have A Happy Period!!!!

2010-02-04 @ 11:09:12
URL: http://annaaat.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback