Måndagar hör inte till helgen!

2010-02-01 19:52:11/Permalink/Life of Skalman/

Det kan jag tycka är lite synd. Jag skulle gärna sova länge varje måndagmorgon!

Min dag började med KABOOM - magvärk med krampliknande karaktär! Inte skönt.
Och första lektionen var idrott. Kan det bli bättre? Svar ja. Vi höll mest till i gymmet, vilket
jag redan känner kommer att ge mig extrem träningsvärk imorgon. Usch. Men vill man vara snygg
och vältränad
så! Haha! Resten av dagen bestod av Scenisk Ledarskap och senare dans (mer träningsvärk!).

Till lunch - thaimat! Jag och min Stigus vandrade iväg till Spicy Hot för att köpa GOD lunch,
för det var inget som vår matsal kunde erbjuda idag. Jag säger bara en sak, MMMMM
grillad kyckling i jordnötssås ♥ Namnamnamnamnam!

Nu sitter jag hemma. Väntar på min Tias som jobbar. Jag åt alldeles nyss upp den sista chokladen.
Jag vill ha mer. Under, så att säga, VISSA perioder tycker jag om choklad MER än vanligt...Haha!

För att illustrera detta hade jag lite roligt i GIMP. Hehe fint va?


Nae... jag ska nog ta och äta thairesterna nu. Det börjar kurra i magen! Kurrkurrkurr..
Resten av min kväll kommer att spenderas i sängen, framför tv:n.
Outsiders och Raw Comedy Club står på schemat. YES PLEASE!

Men..vi hörs imorgon då!                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

I'll give you the chocolate! Soon.. ;)

Men träningsverka är ju skönt! =D Då känner man sig riktigt duktig!

2010-02-02 @ 08:34:31
URL: http://annaaat.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback