Kärlek! Hunger!

2010-02-10 19:22:24/Permalink/Life of Skalman/

Efter en kortis på stan med syrran så är jag all prepared för alla hjärtansdag!

ÅH det kommer bli så himla awesome! :) Om jag inte visste att en viss pojke brukar tjuvläsa
här, så skulle jag berätta på en gång vad det är jag hittat på! Skalman - the very överraskningsproffs!
Ni får helt enkelt veta på måndag istället! ^^

Jag sitter nu hemma, hos Tias, helt själv. Hans jobb stjäl honom från mig inatt,
men jag står ut. Jag MÅSTE plugga ändå, så det kanske är bra att ingen vacker varelse distraherar mig.
Han har de tendenserna ibland haha ♥ Plugg var det ja... Kultur- och idéhistoria. Prov imorgon.
USCH. Jag är inte förberedd alls. All min tid har gått åt till att sjunga och sova min senaste tid.
Lite dans också, för att överleva mentalt. Så ikväll blir det racerplugg. Vi får väl se. Prov går
ju alltid att göra om ifall det skulle skita sig. Kristoffer vet ju hur skolan vart senaste veckan för mig.

Hemma var det ja. Och ingen mat. Alls. Köpte mjölk för min sista peng. Och lite bröd.
Mina ALLRA sista kronor måste jag snåla med! Studentmössa, Berlinpengar, balkostnad
mobilräkning/interneträkning och dansavgift - dit MÅSTE pengar gå!
Mer är det inte. Haha, jag är hungrig! Hungrig och fattig - kan det bli bättre haha!?
                                               (I need money so bad x'D)



Ensam. Jag saknar armar runt mig, jag vill kramas. Jag vet att vi kramades senast imorse, men
det spelar ingen roll. Just nu behöver jag extra kramar. Allt känns så jobbigt. Det är lite för
mycket, från lite för många håll. Då är det skönt med en trygg famn där allt ordnar sig. Hans famn ♥
Kärlekkärlekkärlek ♥

NAE jag måste plugga nu.
Syns imorrn.
PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback