Godisdag!

2010-02-27 13:23:01/Permalink/Life of Skalman/

Eftersom jag har en nyttig period nu.. och försöker få in normala matvanor..igen.

Jag har vart så brutalt onyttig senaste MÅNADEN typ.. Därför har jag varit duktig i en
hel vecka (nästan två förresten!)! Godis - bara på lördagar! Fika och annat - okej ibland, men
INTE VARJE DAG! Och det har jag lyckats med bra, om jag får säga det själv :)
Men IDAG är det lördag! Skalman ska äta godis oh yeah! ^^

Tänkte ta ett skutt in i duschen och få bort den här sovfrisyren jag har just nu...
Göra mig iordning lite och sådär. Ja, det vore skönt!

Dagens låtar: The Way You Make Me Feel och Ain't No Mountain High Enough

                                                  PUSS
                                                          

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback