Bästa helgen

2010-02-15 08:58:08/Permalink//

Jag har haft en helt underbar helg ♥ U-N-D-E-R-B-A-R!

Fredag
- SKOLVECKAN var officiellt över! När jag kom hem kastade jag mig
på sängen och bara bölade av lycka. All stress och alla spänningar bara *pouf*.
Sen kom pojke hem, och då var min kväll gjord ♥

Lördag - Min och Tias' allahjärtansdag. Eftersom det kom saker ivägen på söndagen (igår).
Jättemys. Jag har världens sötaste pojke säger jag bara! Rosor och choklad - vad mer kan
en obotlig romantiker önska sig? :D Det var världens bästa dag ♥

Söndag (AllaHjärtansDag) - Jazzkonsert. No comment needed. SMUS3 är världens bästa klass!
Vi var så bra, och publiken var så bra och bandet var så bra och ALLT var så bra ♥

Idag är det måndag.
Jag har glömt hälften hemma. Men jag orkar inte bry mig,
shit happens. Jag ska bara ta mig igenom den här dagen, sen restan av veckan och sen
är det LOV. Sådäså. Sportlov yes please!

Bite and Out!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback