Att vakna i en lastbil

2010-02-22 10:59:49/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Godmorgon alla söta! Nu har Skalman sovit i en lastbil för första gången i sitt liv!

Japps, det var en händelserik dag i mitt liv igår (och lär bli idag med för den delen). Det har
varit dundermysigt att åka lastbil med älsklingen. Nu har vi precis klivit upp ur den väldigt
lilla "sängen", och tänkte kanske ge oss ut i kylan en stund. För hur kallt det än har varit ute
inatt, så har det varit JÄTTEVARMT här inne i lastbilen! Och så har vi legat två stycken på liten
yta, MED täcke
. Ja, det har varit varmt. Men mysigt ändå haha!

Frukost snart kanske. Det är kycklingbaguetter á la 7-eleven som står på menyn. Namnam!
Har ingen aning om när vi kommer hem ikväll, men det spelar kvitta haha! Jag har rätt kul här
faktiskt! Dock var jag ett väldigt dåligt sällskap igår kväll, för runt kl23 var jag så trött att jag
höll på att svimma. Åkesjuketabletter gör en lite dåsig, vi hade precis ätit på McDonalds samt
att jag brukar bli allmänt trött när jag sitter i fordon länge. Så jag somnade. Stackars älsklingen!
Han fick sitta och köra "helt själv" tills vi stannade vid halv 4. Då kastade vi oss båda i säng,
och jag kunde fortsätta sova haha! (:

Jag ska försöka vara ett bättre sällskap idag hehe, inte sova någonting alls!

Men nu, gå på toaletten!!

Vi syns på vägarna!♥

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback