Än en gång fredag ♥

2010-02-26 22:02:06/Permalink//

Nu är det snart fredagsmys. Nu när älsklingen kommit hem också ♥

Idag har jag varit jätteduktig
och jobbat med projektarbetet! Skrivit om språkanvändning.
Och diskuterat mycket med Timmy över MSNet :) Det går framåt, vi kommer nog bli
klara och ha gjort något väldigt bra också! :D We are awesome!

Jag har också GIMPat lite idag. Gjort en fin bild med gammaldags feeling, på mig och älsklingen.
Den blev "halvårsbilden". Yes, så är det. I helgen har vi varit tillsammans ett halvt år.
Det är helt galet! Galet underbart ♥ På ett sätt har det gått jättesnabbt, men samtidigt känns
det som en halv evighet ♥ Åh! Älskling, du gör mig lyckligast i hela världen.

 - halvårsbilden

Imorgon blir en helt galet bra dag! Först bara lite allmänt lördagsstruttande hemma.
Sen på kvällen ska jag och Tias gå och se "I love you Phillip Morris". Utvärdering kommer!
Och senare blir det utgång! Bror och hans band spelar, och det måste man ju se!
Söndag - sovadagen hehe!

Nu, kvällsmacka med världens finaste!
PUSS och bit

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback