Torsdagstankar

2010-12-09 10:42:50/Permalink/Skalmans Tankar/

Jag håller på att längta ihjäl mig efter julen. Och nyår, med Livskraft!
Det känns som att bara för att själva decembermånaden kom ganska snabbt,
så går dagarna i den extra långsamt! Är det så? Retas Mr. December med mig - med flit?

Mina katter springer omkring och är galna, som vanligt. De är finast i världen.
Jag håller på att lära Skrutt att pussas. När han sitter i mitt knä och tittar på mig, eller
om han är på golvet så "sätter" jag mig i hans höjd med ansiktet, då säger jag
"puss!" och så pussar han mig på näsan
. Han förstår 7 gånger av 10.
Det går framåt! (Och Mattias ska att det aldrig skulle gå! Haha, det går visst ^^)

Idag ska jag handla.. julklappar och annat kul. Ska nog skriva upp allt jag måste göra.
Det börjar bli för mycket för min hjärna nu..

Jag saknar fika! Jag vill FIKA! Förr fikade jag hela tiden, med alla! Det var så himla bra.
Jag ÄLSKAR att fika! (det blir kanske lite dyrt i längden, men men struntidet!)
Men nu... det var HUNDRA ÅR sen jag fikade med någon bara sådär utan gräns, liksom en
nu-fikar-vi-tills-dagen-och/eller-pengarna är slut-kind of fika.  Jag vill. Jag måste ringa runt
till alla mina fikavänner och planera in fikor!

Idag ska jag nog träffa Fredrik förresten. Ät lite lunch på stan kanske, och julshoppa ihop.
Blir mysigt.

The Script är fruktansvärt bra musik, just so you know.

Nu - duscha och fixa sig och så lite Sjunde Himlen innan det är dags att åka.
(idag är bilen MIN! så jag behöver inte anpassa åka-tider efter någon annan än mig hihihi)

Puss och hej - Tomten, jag väntar på dej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello:D alllt bra med dej idag? Pusssss

2010-12-09 @ 13:04:05
URL: http://eweman.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback