Hes

2010-12-02 21:23:21/Permalink/Life of Skalman/

Jag har en ganska trevlig jobbcoach märkte jag idag. Däremot är det inte riktigt lika
trevligt att bli av med strömmen
på morgonen. När det dessutom är kolmörkt på morgnarna
nuförtiden... Men det gick bra iallafall imorse. Strömmen kom ju tillbaka. Lagom när jag skulle klä på mig ytterkläderna och åka. Way. To. Go.

Träffade min Stigus idag också.
Åt lunch. Pratade om hela världen och sådär.
Hon är rätt snygg som kille har jag också kommit på, haha ;) ♥

Tog lite tid i studion idag också. Finally. Spelade in låten som jag skrev till min älskade för
snart ett år sedan. Oj.. vad längesen det är egentligen! Det blev bra iallafall.. tror jag (:
Men jag är hes nu..

Okejmen.. imorgon ska jag gå och se Tvåtusentolv. Den blir awesome, I know it.

Pussochgodnatt (eller nått)


fotnot: Jag har faktiskt varit förlovad med The Love Of My Life, i åtta månader idag.. Kom jag på!



Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Skönt att det går åt rätt håll med förkylningen.

2010-12-04 @ 14:28:40
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback