Dumma blobbiga nacke

2010-12-17 16:16:48/Permalink//

Den här dagen har jag spenderat i soffan. Jag vaknade nämligen imorse med en sån
nackspärr att jag inte ens kan vifta på tårna utan att börja gråta..!
Mina katter listade snart ut att jag inte kan springa efter dem när de är olydiga, så
de har spenderat dagen galnare än vanligt, såklart. Jag har försökt säga till dem på
skarpen några gånger, men det gör så ont att det blir mer
"SLUTA med det där, katt... AAAAAAAAAAJJJ buuhuu *snyft* j-vla nacke :( " än en
ordentlig tillsägning. Sämst!

Det gör så ont. Kan knappt resa mig upp utan att hela nacken börjar krampa.
Så jag har spänt mig hela dagen, varenda muskel är på helspänn för att jag inte ska
råka röra mig på fel sätt och därmed orsaka det som närmast känns som krampattacker.
Jag är helt slut.

Men snart kommer min älskling hem iallafall.
Det blir lite lättare då. Han får hjälpa till
med det som jag bara har börjat gråta av när jag fösökt själv idag. Laga mat till exempel.
Har bara lyckats äta yoghurt och mackor idag. Har inte kunnat böja mig ner till skafferiet,
och har inte kunnat lyfta något som väger mer än ett halvfyllt yoghurtpaket.

Det här är inte kul. Ska försöka ta mig en apelsin och ett glad mjölk nu,
i väntan på min älskade underbara ♥

Ha ett fint, nackspärrfritt, fredagsmys allihop!

                                                                                    Bye!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Aj, vilket elände att få nackspärr när det är så kallt och man spänner sig extra mycket. Hoppas att värken är borta imorgon. Kram!

2010-12-17 @ 19:28:45
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback