Öronvärk

2010-08-09 17:35:29/Permalink/Life of Skalman/

Har ont i huvudet idag. Eftersom jag har ont i örat. Blä.
Jag tycker inte om att vara en "öronmänniska", så att säga.

Idag kom adressändringspappret, "din eftersändning har börjat och gäller i ett år".
Wie. Det känns lite halvcoolt att få breven dit jag faktiskt bor nu hihi! *Lycka*

Just nu sitter jag och väntar på att lasagnen ska bli färdig.. Jag är SÅ hungirg. Jag har
i stort ett bara ätit yoghurt idag. Den tog slut.. HungrigHungrigHungrig.

En sak till... Jag har, without a doubt, världens absolut finaste fästman. He's my one

                                                 

Pusspuss


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback