Lite larv :)

2010-08-01 12:04:32/Permalink//

Questions about the two of you.

Hur träffades ni? JÄTTElängesen.. hur gammal var jag, 6?
Hur länge har ni varit tillsammans? 11 månader nu ^^
Är ni förlovade? Ja ♥
Bor ni ihop? Japps :D
Har båda körkort? Nej, inte jag.
Isåfall, vem kör bäst? Han, verkar väl som ett rimligt svar här då ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut! (it was awesome o.o) 
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han ♥
Vem är äldst? Inte jag ;)
Vem fyller först på året? Min älskling (:
Vem är längst? Han.
Vem sjunger bäst? Sångfågeln är jag :)
Håller ni i handen på stan? Jaa då!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Mycket länge innan vi blev ihop ^^
Vad hade ni gemensamt? Lite av varje. T.ex... vi båda har sämst humor hihi!
Blev du kär i första ögonkastet? Kan man bli KÄR när man är så liten som jag var när vi träffades första gången?
Har ni någon speciell låt? Nja, inte direkt.. Den jag har skrivit till honom kanske? ♥
Har ni stora framtidsplaner? Enorma!
Har ni gråtit i varandras armar? Jag gråter rätt ofta, så jag har gråtit i hans armar iallafall hehe.. ;)
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men vi ska! :)
Vilket är ert bästa minne? Jag kan nog inte välja ETT enda..
Vem lagar bäst mat? Vi är nog ganska lika duktiga tror jag (:
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tv-tittande, kramas, pratar, somnar bredvid ♥
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Helst två!
Blir du lätt svartsjuk? Inte särskilt.
Brukar ni bråka? Naej.
Ringer eller SMS:ar? SMSar.. och ringer.
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Ska jag välja en? O.O
Brukar nån av er prata i sömnen? HAN! (haha you do baby, you do)

Kul info, right? ;D

                                                                         PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback