Fredag den 13:de

2010-08-13 15:39:16/Permalink/Life of Skalman/

Är det en otursdag idag? Vet inte.

Men jag sov crap inatt iallafall. Det var hundra grader för varmt, så det gick inte
att sova. Och när jag väl somnade drömde jag sådär mycket och konstigt.
Så det var inte direkt skönt att sova.. Vaknade vid 8, helt slut. Slog ihjäl ett
par flugor, och försökte sedan slumra lite. Det gick inte. Huvudvärken var ivägen.

Idag är det fredag. HELGEN är här. Finally. Det är så tråkigt att vara hemma själv.
Helgen är mycket bättre, då är min älskling hemma och umgås med mig ♥

Dags för en dusch och lite... mat snart kanske?



                                                                   Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det var ingen otursdag för mig i alla fall =)

2010-08-14 @ 20:03:45
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback