Trasig Skalman ligger sjuk.

2010-04-09 20:36:18/Permalink/Life of Skalman/

Detta har varit en seg dag. Min kropp gör inte alls som jag vill.

För det första så vaknade jag efter alldeles för lite sömn. Jag kunde inte sova alls. Gick och
la mig vid 3, men kunde inte somna... Så när jag vaknar, vid 10, är jag inte alls utvilad.
Dessutom har jag hostat sönder min hals under natten, har en enorm huvudvärk och känner
feberkänslorna leka lite i kroppen. Trasig hals och sjuk kropp.. USCH säger jag!

Idag har jag därför inte orkat mycket annat än att ligga i sängen och leka lite med datorn,
GIMP är min kära sjuksängsvän! Var nere hos Linda en sväng med, umgicks lite och snackade lite strunt
om allt och inget (: På eftermiddagen kom min fina underbara hem och pussade på mig
Så nu känner jag mig lite bättre. Men har fortfarande inte mycket ork i kroppen.
Det känns som att hur mycket jag än sover, så blir min kropp inte tillräckligt utvilad!
Jag hatar att ha sådana här sjukiga trötthetskänslor i kroppen!

Jag har fördrivit tiden med GIMP, för det är allt min sjuka hjärna har orkat med.
Lagom intelligenskrävande sådär.. Detta är produkten:


Vad tycker ni? :) Jag blev rätt nöjd i alla fall! Lite vampyriskt sådär..

Just nu sitter jag och tittar på Talang. Jag brukar inte titta på det, men idag hörde jag rykten om att
VIBE kanske skulle få synas i rutan och eftersom jag är ett hängivet fan, (och även vän med en del
av dem hihi!)
så måste jag ju hålla utkik! Och alldeles nyss fick vi se dem! Tyvärr gick de inte
vidare :( Bättre lycka nästa gång guys! Vilka är VIBE? Kolla här!

Nu ska jag gå och göra lite te och äta kakor :)
Vi hörs!
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: milkshake - lou

svar: vi är två i bloggen men tack så mycket :D ;*

2010-04-09 @ 21:28:04
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas du mår bättre snart! :)

2010-04-11 @ 09:23:55
URL: http://vildamillas.blogg.se/
Postat av: sevens

vilket roligt namn du har på din blogg! :D

2010-04-11 @ 13:46:37
URL: http://sevenstyles.blogg.se/
Postat av: En Romantisk Saga

Snygg bild :) gillar ögonen :)

2010-04-14 @ 14:24:14
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback