Smittad? Lurad? Påsklov?

2010-04-01 08:46:32/Permalink/Life of Skalman/

Sitter just nu i skolan och snorar.. Jag tror att älsklingen pussat baskilusker på mig!

Huvudvärken är smygande
, är småsnorig och känner mig outgrundligt trött. Inte bra! Men
tur att det är lov på gång nu, så att om jag blir sjuk så missar jag inget i skolan!

Melodifestivalen igår gick bra. Jag gick därifrån poänglös dock, men det gjorde mig inget.
De som får poäng är alltid NÅGON seriös låt, och plojjlåtarna. Samma sak igår, så jag
hamnade inte på prioriteringslistan. Men mig spelar det ingen roll. Jag har ju vunnit högsta pris
ändå. Han den där, som min låt är skriven till. Han är bättre än alla poäng i världen ♥

Usch. Jag tror att jag bara ska vara med på Scenisk Gestaltning-lektionen pch början av dansen
kanske, och sen åka hem. Jag mår inte bra. Jag tänkte nästan vara hemma imorse, men vi MÅSTE
öva inför FilMFreaks-showen som vi ska göra efter påsk, så jag var tvungen att komma!
Men det går en buss mot mig vid 12, kanske att min sjuka pojke vill pallra sig ur sängen och hämta
mig där då? Tror vi gör så.

Påsklovet börjar ju idag, förresten! YAY! (Tillika är det första april, usch! Jag gillar't inte!)
Någon som har läst ÖstgötaTrafikens aprilskämt än? Det går ut på att "..enligt undersökningar
som ÖstgötaTrafiken har gjort så slits sätena på pendeltågen ojämnt. Fönsterplatserna slits mest
och mittenplatserna har 'högst fibergrad' eftersom de platserna är 'minst populära'. Därför skall det
nu införas en regel som säger att mittenplatserna måste ockuperas först, och fönsterplatserna får
ej besittas förrän alla andra platser är fulla. Tågvärdarna kommer kontrollera detta med jämna
mellanrum tills passagerarna har lärt och vant sig." - Någon som gått på detta?

Imorgon fyller min systersyter 15 år också. Mycket som händer nu! HU, det är inte klokt hur stora
mina SMÅsystrar börjar bli... Man blir ju nästan rädd!

Nae... snart lektion. Ska gå och snora någon annanstans nu.
Vi hörs ikväll. Eller imorgon. Eller något, vi får se när jag orkar med en dator.

PUSS på er

                       

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback