Skalman hyllar.. spontan omtänksamhet!

2010-04-14 21:47:30/Permalink/Skalmans hyllningar/

Och offret för dagens hyllning är också världens bästa Tias
Jag ska förklara varför!

Igår, när han ringde och var på väg hem, så bad jag honom att köpa med sig juice
för den var jättejätteslut. "Något mer?" sa han. "Nae, det är allt jag kan komma på." sa jag. Han hann
hem före mig (jag hade ju varit lite hos mormor, eftersom det går så dåligt med bussar till mig, ni vet)
så när vi kom hem satte vi oss för att äta på en gång. Jag bad honom att ta fram juicen ur kylen
åt mig, och han lyckades då lura mig att han glömde handla! Dubbel glädje när jag öppnade
kylskåpet själv och såg min favoritjuice där! Att han alltid ska lyckas.. ;)

I vilket fall som helst, nu kommer det underbara. Efter maten sträcker han sig mot de hängande
hyllorna vi har över bänken/bordet och säger "Jag köpte Ballerinakakor också" (bör tilläggas att
Ballerina är mina absoluta favoritekakor ever!)
"Du tycker ju om att äta dem när du är sjuk" och
så får jag en puss. Vardagslycka! Som om detta inte vore nog, så säger denna underbara människa
som jag förlovat mig med dessutom "Jag köpte glass med! Nogger, Päron Splitt, Piggelin..."
"Det är ju så gott, nu när jag har ont i halsen!" utbrister jag. "Ja, det var det jag tänkte".
Jag älskar honom. Och jag älskar sådana där spontana omtänksamheter som han utsätter
mig för med jämna mellanrum ♥ Det är helt underbart!


                                Namnamnam

Det var dagens hyllning. Någon som vet vad jag menar? ^^ Och håller med mig, kanske till och med?

Puss och nys (och godnatt också, för den delen)


Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

Smygtitta kan man alltid göra :D

2010-04-14 @ 21:57:55
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

Hoppas du har haft en bra dag/kväll!:D

KRAM!

2010-04-14 @ 23:03:18
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback