Rastlös OCH trött på samma gång..

2010-04-12 19:23:09/Permalink/Life of Skalman/

Två av nackdelarna med att vara sjuk är rastlösheten och tröttheten.
För det finns INGENTING man orkar göra när man är sjuk. Fast samtidigt så är man
så uttråkad att man inte klarar av att INTE GÖRA NÅGONTING! Det är så jobbigt...

Jag har inte gjort mycket annat än suttit i sängen idag. Tittat lite på tv och film, ringt till
mor för att be henne att handla lite på vägen hem (juice/mjölk/makaroner börjar sina här hemma)
och pratat en sväng med mormor också. Imorgon MÅSTE jag till skolan på förmiddagen för att
öva inför FilmFreaks, men sen vill jag hem så att jag inte smittar någon med min äckliga hosta
(plus att det är väldigt ansträngande att bara stå upp, vara vaken och ens röra sig en halv millimeter...).
Men eftersom jag bor som jag bor så tror jag att jag får åka hem till mormor och slappa,
tills någon vill skjutsa hem mig till min säng igen.

Grannarna på nedervåningen var snälla förut och bjöd liten sjuk Skalman på mat, eftersom
hon råkade befinna sig på deras våning och det råkar vara brist på mat på hennes våning. Tack

Älsklingen kommer hem rätt sent ikväll verkar det som.. Men han kommer hem i alla fall!
Och det tycker vi om, det är lättare att sova med trygga armar runt sig ♥

Nae.. enoguh said, dags för lite slö-tvtittande för att jag inte orkar något annat.
Kanske att jag skriver lite till om något senare av ren uttråkning..

Vi får se!
Puss *host*


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback