Måndagar -.-

2010-04-26 14:31:48/Permalink//

Jag gillar inte måndagar. Speciellt inte idag. Inte av någon speciell anledning, jag vill bara
ta den här måndagen och stoppa den i en dokumentförstörare lite allmänt. Pläh.

Jag vill inte vara i skolan. Jag vill inte vara vaken. Jag vill inte.. vara.
Jag orkar inte göra det jag hade tänkt ikväll, jag ska plugga istället. Jag orkar inte plugga.
Jag vill inte umgås med folk. Jag orkar inte prata med någon om något. Jag vill till min säng.
Jag vill slå alla glada människor i huvudet med någonting stort och hårt. Jag orkar inte tänka
men jag orkar inte INTE tänka heller. Jag är hungrig men inte sugen på något. Jag äter dåligt,
jag sover dåligt. Jag hinner inte med det jag vill, för att jag måste hinna med det jag måste.
Jag orkar inte med folk som säger "var glaaaad". NEJ, låt mig vara glad när jag har lust att vara det!!!
Jag är rätt så anti allting just nu, och jag vill att folk respekterar det. Jag vill inte inget.


Jag vill bara hem och ignorera världen i armarna på min älskling.
Sådäså.




Kommentarer
Postat av: Sara

Måndagar är jobbiga -,-

Kollar du på Hollywoodfruar ikväll? :-)

2010-04-26 @ 20:58:49
URL: http://www.februaritjej.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback