Lycka, kärlek och ringar ♥

2010-04-04 16:11:15/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Yes, it's true. Awesome, wonderful, great, and true ^^

                               Skalman har förlovat sig med sin Tias ♥ Lyckan är total!



Jag har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv. Jag har satt en ring på fingret på the love of my life ♥
Dessutom har han satt en på MITT finger också, hihi - kan det bli mycket bättre än så? ^^
The date in my heart - 100402 ♥. (På min fina systerysters födelsedag mihi).


Lyckliga bitmärken, från mig, på er! Ha en fortsatt trevlig söndag!
                                                                                                                  PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback