Underbara helg, varför tar du slut?

2009-09-13 23:34:39/Permalink//



Så var ännu en helg slut. Jag VILL INTE o.O

Det har vart en awesome helg! Jag har vampyrgift mig med världens finaste vampyrflicka,
i skenet av en lampa utanför kyrkan. Vackert värre.

Vi heter numera gräspinnarna Stigus och Kimse Russinän.

I love you 'til the end of time. And beyond

Jag har lyssnat på Patrask's fina medeltidsmusik och sett Arkadia förtrolla och förbluffa.
Jag har sett Trix gyckla och leka med eld.
Jag har gått omkring och hållit en fin pojke i handen *_*
Jag har varit vacker i min medeltidsklänning (bild kommer i promise).
Jag tror att jag har blivit sjuk :-O Det kliar i halsen, jag hostar och nyser, näsan rinner och
mitt huvud gör ONT. Usch. Jag vill inte.

Min gamla hårfärg har nu fått lämna plats. Somrigt blont/ljusbrunt/blått
passar inte
när hösten kommer inte.
Istället har jag färgat håret blåsvart igen ^^
Det var ett tag sen jag hade det och jag har saknat! ♥

Wrong. Old. Away. (uppsatt i tofs)             New. Blueblack. Stylish. (flätat i medeltidsfrisyr)
      

Imorrn ska jag
berätta för er hur man flätar en fäbofläta (som jag har på bild 2) :D



Men nu,
fina läsare, så ska denna lilla Skalman hoppa i säng!
Försöka sova bort den här sjukkänslan som sitter i hela kroppen O.o

Hoppas ni haft en vacker helg.
Nu sätter vi full fart mot veckan!
Godnatt.


                                                                 ♥♥ puss ♥♥


Kommentarer
Postat av: ellen ~

så fint ditt hår är :)

2009-09-24 @ 21:58:18
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback