Sorry ♥

2009-09-10 17:12:53/Permalink//


Hej fina söta tålmodiga läsare

Förlåt mig för min frånvaro... jag vet inte vad jag ska säga
förutom att det finns en viss pojke som gör mig väldigt
ofokuserad och bubblig i huvudet just nu.

Har liksom inte prioriterat att blogga, det känns som att
jag bara skulle vara larvig och irriterande så jag har låtit bli
för er skull.. typ ♥



Den här veckan har varit... mysig.
Punkt ^^


I helgen är det medeltidsmarknad i Sörping :D YES!
Äntligen :D Jag kommer vara awesome snygg i min klänning och
jag och min Stigus ska vampyrgifta oss haha (:
Helghelghelghelg ♥



Nu ska jag äta godis..och sånt ;)

puss och bit <3

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback