Hemma (hos Fredrik)

2009-09-02 21:47:30/Permalink//


Lång dag i Sthlm, men nu sitter jag i sängen
hemma hos Fredrik och har precis ätit.

Det har varit en rolig dag, men med många intryck så jag är väldigt
trött nu. Både positiva och negativa intryck.
Vi besökte en moské, en synagoga och så besökte vi siker.
Intressant värre! Nu är det bara att skriva en rapport på besöken också..
Religion är intressant :D

Imorrn har jag en kort skoldag. Slutar vid lunch!^^
Sen ska jag hem. Och... inte gör nånting i stort sett.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




                                     ♥ Fan vad jag längtar efter dig.
                                       Det bubblar behagligt i hjärtat.

             Sova?


                                     puss ♥


Kommentarer
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Hej igen :P

Jag är i behov av hjälp! Är nämligen med i "veckans blogg" och om Du är snäll och röstar på min blogg (Nummer 3) så blir din blogg länkad :)



Skriv tillbaka om du röstat så jag vet vilka jag ska länka :)



http://niklasvikt.blogg.se/2009/september/utkast-nr1.html#comment



Tack!

2009-09-03 @ 13:29:47
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/
Postat av: Morgan- The One

Sv: okej härligt att höra :) hoppas du får en bra dag :)

2009-09-03 @ 13:51:18
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback