Sjuka godnatthälsningar..

2009-09-15 22:41:10/Permalink//


En väldigt trött dag idag. Men jag MÅSTE gå till skolan imorrn ändå..

(Förlåt att jag inte svarat på kommentarer, det fungerar inte! Det är något
vajsing med mitt internet! Förlåtförlåt<3)

Jag är inte riktigt frisk än, men skolan kallar.
Jag får inte missa mer. Har saker att ta igen redan. Det blir plugg på
studiedagarna som jag har måndag och tisdag nästa vecka.
Uh. Vill inte.

Idag har jag sovit brutalt mycket.
Först, elva timmar inatt. Sen, somnade jag framför en film
i eftermiddags i ungefär två och en halv timme.
Och fortfarande är jag trött. Sjukt trött.
BLÄ för att vara sjuk.

Hoppas ni mår bättre än jag gör,
och att fäboflätandet går bra ^^

Borde nog vara hemma en dag till egentligen..

men vad gör man inte för sitt studerande.. (:

Nu iallafall, hopp i säng och somna till en film :)


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback