Goder afton och god natt!

2009-09-16 22:31:36/Permalink/Life of Skalman/


Efter en snorande och snörvlande dag så
är det äntligen dags för SÖMN!

Råkade få med mig lite sängsällskap o.O HAHA bara för att en viss
liten Anton har saknat mig så mycket då ^^ Söta unge ♥

Imorrn blir det skola igen. Jag borde vara hemma ^^
Men det struntar tappra Skalman i och kastar sig handlöst
över sitt plugg. Ja, jag är f*an överambitiös.
Duktigt va? ^_^

Naej, nu ska det sovas, jag är trött.
Hallå, pojke? Vakna och ring mig... ^-^

Tycker det har
varit lite dåligt med lolcats på senaste tiden..
så här får ni en söt liten en, som kompensation (:


puss och biiit♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Lolcats<3

det känns som något jag skulle kunna säga i rätt sinnesstämning..



hello mr dot... we meet again <.<!

2009-09-17 @ 14:02:08
URL: http://gnista.webblogg.se/
Postat av: sanna

kejj

2009-09-17 @ 17:42:40
URL: http://saanis.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback