Tisdaaag oh yeah!

2009-10-27 13:29:30/Permalink//

Jag har en HIMLA bra dag idag!

Vet inte varför riktigt, men jag mår awesome ^^
Stina håller på och städar och grejjar runt mig, medan jag packar och
donar inför kommande dagar. Jag kommer flänga runt så mycket, så det
är mycekt som packas ur och packas i och packas om.
Har gjort mig i ordning, bara sådär, för att jag kände för det
så jag känner mig allmänt snygg idag också haha! :D

Ska till stan alldeles strax - träffa Emilia och ta igen senaste månaderna o.O
Sen blir det dans ikväll! Igen ^^ I LOVE IT!

Pratade med pojke, tills jag nästan somnade, igår (inatt?).
Saknar ♥

Nejmen...  åka buss nu då ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: gräspinne

Du var fet och tog min säng, täcke och de bra kuddarna.

tycker om dig ändå dock, fast du är tjock <3

2009-10-28 @ 00:11:35
Postat av: Evelina

Härligt när man har så där bra dagar! =D



SV: Tack för tipset om att skriva filmmanus! =)

2009-10-29 @ 20:09:20
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback