Last day before fall break!

2009-10-23 09:53:58/Permalink/Skalman Style!/

Sista dagen i skolan innan "lov pga. höst"!

Därför, som traditionen kräver, har (i stort sett) alla på hela min skola
klätt ut sig!
Än så länge har jag sett bl.a. en marionettdocka (det är min Stina, bilder kommer säkert på hennesblogg sen, eftersom hon köpt en kamera för födelsedagspengarna^^), en brat/fjortispojke,
två brandmän (eller -kvinnor kanske då ;D), några cheerleaders och en älva/fe.
Mycket fint måste jag säga! Själv är jag en prinsessa. En EX-prinsessa. Vad menar jag med det då?
Jo, Fredrik ska nämligen vara vampyr idag (han kommer snart till skolan) och därför tänkte jag
att han måste ju ha ett offer! Därför har jag bitmärken på halsen, och handleden, jag blöder på ben och
hals och gråter blod. Mina strumpbyxor är trasiga och nerblodade. Jag är död. Alltså, I used to be
a princess when I was alive, I'm an EX-princess
^^

Ska kasta upp bild sen, när jag snott bilder av Stigus :D

Här är en bild från FÖRSTA året det var halloween! (när jag gick i ettan)


(Det var min klass som startade traditionen för tre år sen ^^)
Jag var vampyrälva det året. Vingar, trollstav och vampyrtänder haha! :)
UNDERBART!

Vad händer i helgen då då?
Jag tror att det blir mys med pojken min, kanske att vi
träffar Fredrik något? (Har inte diskuterat med finaste än, jag bara
sitter och spekulerar lite för mig själv hihi)
Jag måste i alla fall
suga åt mig så mycket mys jag bara kan för sen åker pojke bort
och jobbar fem f*cking dagar i streck (sluta upp med det -.-, din tjuvläsare ;D)
och då blir det svårt att mysas... Sämst.

FÖRRESTEN, BRA GJORT med uppvaktningen på Stina igår ^^
You're the best! ♥ Hon blev glad, och då blir jag glad :)

Det är i alla fall höstlov nästa vecka! :D
Jag ska umgås massor med min fru Stigus, dansa järnet och
springa runt och vara allmänt lycklig ^^ Kanske att jag trycker in lite
plugg emellan lyckorusen också, bara för att vara duktig (:

Nu börjar snart min NÄST sista lektion innan lovet.
Vi hörs och syns, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Frida Stigevik

sv: sagt och gjort!

2009-10-23 @ 10:30:25
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: starbee

hahaha fan va najs tradition :)

2009-10-23 @ 10:32:57
URL: http://starbee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. så lite så :D!

2009-10-23 @ 10:50:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: hmm, ja det kan man väl (;

2009-10-23 @ 14:53:03
URL: http://noescape.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback