Helgen - here I come!

2009-10-16 13:15:44/Permalink//

Detta är en awesome dag!

Varför? Jo såhär va;
1. Jag vaknade INNAN alarmet gick, och var PIGG o.O
2. Jag vaknade bredvid pojke ♥
3. Jag gick upp I TID!
4. Jag gjorde mig faktiskt i ordning ordentligt för första gången på.. jag vet inte hur länge.
dvs. smink, snyggingkläder (och inte mjukis), fixade håret och orkade peta in linser!
5. Eftersom jag hade sovmorgon blev jag skjutsad av världens bästa ;)
6. Har haft en lekiton redan, som var väldigt trevlig faktiskt och har bara en kvar
sen har min helg officiellt börjat!
7. Jag ska hem och städa lite, sen vara hemma med finaste och mysa all night long.
8. ETT STORT "OCH SÅ VIDARE" får sitta här.

Jag gillar livet.
Nu ska jag ha veckans sista lektion.
puss


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback