Försökte sova bort dagen..

2009-10-30 12:20:09/Permalink/Life of Skalman/

...men se hur det gick -.-

Tänkte att jag skulle få dagen att gå undan, så jag slipper fördriva så mycket tid
tills min finaste kommer hem. Men det gick inget bra..
Fast jag ligger fortfarande i sängen..orkar inte riktigt gå upp och göra frukost. Än.

Jag hittade ett till nyhetsklipp om flashmoben! Jag syns MASSOR.
Klippet kommer från SVT, klicka HÄR för att se. Inslaget kommer efter ca 6 minuter.
Jag är nästan närmast kameran och snurrar,
mörkt hår, massor av spännen på vänstra sidan av huvudet, glasögon.
Det som är filmat utomhus - då står jag till höger. ^^

Nejmen... om man skulle äta frukost då kanske?

puss♥

Kommentarer
Postat av: stina

Stina fick länken och gav den till mig? vi är snygga

2009-10-30 @ 13:54:55
URL: http://gnista.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback