Ett piller mot morgnar ?

2009-10-15 08:44:42/Permalink/Life of Skalman/

Jag skulle verkligen vilja ha en tablett som
botar detta här syndromet som kallas MORGON.

Sitter i skolan nu. Stressig morgon kan jag lova.
Jag vaknade av att mamma kom in i rummet, "KIM! Du måste gå upp nu! Titta på klockan!",
varefter jag tittar på klockan och utbrister "F*CK!" och kastar mig ur sängen.
Jag HATAR att försova mig. Jag hade ungefär en kvart på mig att göra allt,
vilket inte gick ihop med det faktum att mina dansbyxor inte gick att finna någonstans
de första tio minuterna av den kvarten. NOT GOOD.
Men jag hann med bussen i alla fall. Satt och frös/halvsov hela vägen in till stan.
Och nu sitter jag här. Trött.

Kort dag idag. Först Scenisk Gestaltning och sen dans. Jag har fruktansvärt ont
i min kropp
idag. Vet inte varför, men min nacke har fått för sig att vara stel och
mina fötter ska vi inte ens börja snacka om.
Jag slutar i alla fall vid lunch. Men jag ska vara duktig i eftermiddag och sätta mig för att
pluggapluggaplugga ett par timmar eller tre. Så att jag, med gott samvete, kan ägna mig
åt trevligare saker när jag kommer hem (som till exempel att springa över till pojke...♥).

Näe...nu ska jag kasta mig i en soffa och somna i några minuter.

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback