Dansar bort lovet ^^

2009-10-26 21:26:00/Permalink/Life of Skalman/

Efter en trevlig dag på stan med Veronica herself (efter att först ha snott frukost
hos min egen lilla Sandra ^^)
har jag dansat bort ett par timmar
och sitter nu utmattad hemma hos min Stigus. Mer dans imorrn,
efter att ha umgåtts med Emilia såklart (: Jag ÄLSKAR att dansa, älskarälskarälskar.
Synd bara att mina fötter inte tycker om det så mycket...

Mhm.. nu har pojke vart borta i en hel dag *drygt*.
Jag halvdör redan. Jag satt för mig själv i soffan igår och
tittade på Love Actually som gick på..trean? I vilket fall som helst,
jag lärde mig då att jag SKA INTE titta på sådant när min finaste
är utom kysshåll
. Jag fick kraftiga abstinensbesvär, och sen att gå och lägga sig
HELT ENSAM i en kall säng - inte okej! :(
Kom hem ♥

Såhär söta
är jag och min vampyr när vi blåser tuggummibubblor ^^

Haha^^
Damn, I love you woman <3

Nu ska jag.. jag vet inte, göra annat. - Vänta på att pojke ska vakna, och ringa
och stilla min abstinens något. - Prata med min Stigus om livet i allmänhet,
kanske mest larva mig över att jag är kär och allmänt larvig.. filåt :$
- Läsa en bra bok. - Försöka skriva klart mina tankar.

Vi hörs, PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Lina Steén

Love Actually ..

Mmmmm.. sådär lagom smörigt underbart.

2009-10-29 @ 00:42:25
URL: http://linasteen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback