Trött så trött

2009-11-24 14:13:03/Permalink/Life of Skalman/

Jag följde min vanlig tisdagsrutin idag. Alltså - köpa frukost på ica, äta den i en fåtölj
i skolan och därefter sova en och en halv timme i den fåtöljen tills min första lektion börjar kl 10.
Det är lika skönt varje gång! Ända tills någon kommer och väcker en helt brutalt -.-
Idag var det Adam, grrrr!

Efter att ha sovit emellan två underbaringar blir man trött.
Varför? Jo, för att både min Stigus och min Tias liksom arbetar sig emot mitten när de sover.
Gärna med armbågar (Tias) och putande rumpor (STIGUS!) som vapen... Och då spelar det ingen roll
hur stor sängen är, eller hur mycket man tycker om dem båda.
Jag låg alltså i mitten och blev mos, Skalmanmos. TRÅNGT och VARMT.
Haha, men rätt mysigt ändå. Att ha både en ängel och en vampyr bredvid sig i sängen,
kan man be om mer? ^^

Nu ska jag snart ha sånglektion. Sjunga "It don't mean a thing if you ain't got that swing".
BRA LÅT! Kolla upp den :) Finns en miljon versioner på Spotify och Youtube!

Dagens planer: Plugga MASSOR (naturprov imorrn!), skriva (manus, poesi),
se Desperate Housewives (aah, hur ska det gå!? *nörd*), sova bredvid baby (mys) ♥

PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback