Sicky Skalman

2009-11-12 00:23:11/Permalink/Life of Skalman/

Yes, that's the way the cookie crumbles.
Jag har blivit sjuk igen. Eller kanske är jag sjuk FORTFARANDE. Vad-vet-jag.
Jag fick vara frisk i tre och en halv dag ändå -.-

Jag mår i alla fall inte bra. Feber, huvudvärk, totalutmattad kropp osv...
så nu blir jag hemma ett tag igen (inte för länge I hope...).
Halva min skola är sjuk typ. Inte mycket elever på lektionerna nu inte hehe.
Vet inte vad det är som går riktigt, ingen som har svininfluensan i alla fall, vad jag förstår.

Igår dansade vi (eftersom det är natt nu, förrgår? I tisdags!).
The FUs people
. På Dolphinsmatchen som utspelade sig igårkväll.
I pausen. Vi var AWESOME. Fick så himla mycket beröm, och det var vi värda.
Jag blev så stolt över oss, plus att hälften av oss dansade mer eller mindre sjuka haha,
så vi var EXTRA duktiga - vilket gör mig ännu mer stolt! ^^

Imorrn blir en hemmadag i alla fall (idag?).
Älsklingen skulle visst sluta skapligt, så jag har gett honom stränga order att komma hit
och hålla sin sjuka flicka sällskap när han kommit hem. Det blir bra tycker jag hihi <3


Detta är en bild på min dansande fru. Jag saknar
kladdkakajulmustvampyrpratmoonlighthemlighetergräspinneskratt på mattan, på golvet
i ditt rum unge ♥ Skrutt. Do not ever forget how much I love you.


Nu - sova.
puss och bit i halsen! (:

Kommentarer
Postat av: stina

awh, jag saknar det oxå ._.<3

2009-11-12 @ 10:56:21
URL: http://gnista.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback