Och så blev det måndag..

2009-11-02 14:00:33/Permalink//

Skolan är tillbaka i huvudet igen och alla vill kramas^^

Världens bästa lov tror jag nästan att det har varit. Jag är lycklig.
Såhär lycklig *visar med armarna - armarna är för korta*.

Idag har jag sprungit omkring, lycklig, med min nya fina kamera
i högsta hugg. Folk börjar tycka att jag är jobbig nu, som trycker av blixtar
till höger och vänster. Haha! Men jag kommer nog hålla på såhär åtminstone
kommande veckan :) (Du är bäst baby, du vet det va? ♥)

Nej, nu ska jag och Anastasia skapa ett facebook-quiz om vår klass haha!
PUSS♥


ps. Stina, jag älskar dig så himla mycket. ds.

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback