Fortfarande inte okej

2009-11-12 21:14:50/Permalink//

En hel dag i soffan, invirad i fetingtäcke och med en tekopp i handen.

Orkar
knappt stå upp, men har inte haft så mycket feber idag iallafall.
Det har inte hänt så mycket. Suttit och haft allmänt tråkigt bara.
Försökte att koncentrera mig på att skriva lite, men det gick inte.

Har längtat oavbrutet efter min finaste HELA dagen. Men hans jobb stjäl honom
från mig. Det gör mig inte glad. AAAaah. Så, avreagerad. Typ.
Jag vill ju kramas ._.


Mitt lejon, Simba.
Lika slö som jag ^^


Det är tråkigt
att vara sjuk. HUR tråkigt som helst, men jag orkar inte göra någonting.
BLOBB. BlobbBLOBBblobbdag. Blobbdag.

Nu - Criminal Minds på 5an och smsa med älsklingen ♥

PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback