Återigen måndag

2009-11-23 14:00:02/Permalink/Life of Skalman/

Jag förstår inte hur helger kan gå så himla snabbt O.O
Och den här gick ännu snabbare bara för att jag var i skolan i lördags.

Det "Öppna Huset" gick kanon. Jag var överallt samtidigt, fotade, guidade små barn
och övade musikal. Allt på en gång haha! :)

Hela kroppen sa emot "kliva upp"-måstet imorse. Klockan ringde halv sju, jag var trött,
min helg hade varit för kort och Tias låg fortfarande och såg allmänt söt ut,
andades djupa sömnandetag bredvid mig OCH behövde dessutom inte gå upp förrän TIMMAR efter mig.
Allt var emot mig. Men jag kom upp vid 7 i alla fall. Pläh. Måndagar är inte min melodi.

Den här veckan har jag VÄLDIGT mycket att göra. Det blir till att ställa in allt som andas
socialt liv, och BARA ägna sig åt det man "ska". USCH.

Vad sägs som lite öva på piano nu då kanske ("ska")..?
Gotta do.


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback