Winter love

2009-12-16 22:50:51/Permalink/Life of Skalman/

Jag tycker om vintern. I alla fall när det är vinter som det är nu ♥

Idag var jag i skolan (suprise). Bara två dagar kvar där nu, sen JULLOV!
Adam fick sin present
. Orden, texten, som jag skrivit. Han blev glad...tror jag.
Haha han kramade mig i alla fall ungefär... hundra gånger efter att han läst klart.
Lite smådarrig blev han visst också. Och jag grät en skvätt (no big surprise), bara för
att han blev glad typ. Haha jag är glad, han är glad - alla är glada :D

Efter skolan åkte jag hemåt på de snöiga vägarna. Hem för att mysas lite med Tias
innan han var tvungen att "springa" iväg till jobb. Pleh, Skalman gillar inte hans jobb när
hon har myscravings!

Jag fotade ju förresten en massa igår! Här är en av bilderna ^^
                        Vinterlampor i snötäckt träd ♥




Snart är det jul, jag känner det i hela kroppen.
Det var längesen det kändes så här. Och ändå kommer de
underbara känslorna jag kände då inte ens i närheten
av det jag känner nu.
Winter love.

Nu ska Skalman hoppa i säng. Lång dag imorrn.
puss ♥


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback