Snöskottning en helt vanlig torsdag

2009-12-17 21:24:47/Permalink/Life of Skalman/

Dagens work out - done!
Fick hjälpa mor att skotta fram gårdsplanen, en halvmeter snö plus snövallen
som plogbilen så vackert kastar upp på infarten. Wohoo -.- Tur att en viss pojke jag känner
också är duktig på att skotta (modern har problem med axeln så snöskottning är inte
favoritsysslan i hennes bok direkt..).


Nu sitter jag här..hemma hos pojken. Och jag insåg just att frågepappret till min absolut sista
uppgift
innan lovet ligger i skolan! xP GAH jag blir galen!!! Typiskt mig...
Jaha... det blir och göra den imorrn då *suck*.


Jag gillar snö. Hoppas det får vara kvar till julafton! ♥


Nu ska jag.. kramas med älsklingen. Leka lite med den nya julklappen kanske hehe ;)


puss

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback