Skalman - live from Uppsala station!

2009-12-28 14:53:56/Permalink/Life of Skalman/

Jag sitter på en träbänk. Jag har tre feta väskor runt mig, och folk som går
förbi mig stirrar som om de aldrig sett en tjej med en dator i knät förr.

Uppsala
station alltså, that's my location. Jag anlände hit 14.07. Mycket för tidigt egentligen,
men hade jag tagit ett senare tåg hade jag fått betala VÄLDIGT mycket mer.
Så här sitter jag nu. Väntar på att Christina och co ska komma hit (det kommer ca halv fyra)
så att vi i samlat gäng kan bege oss mot kyrkan ♥ Finally, Livskraft here I come!

Igår tog jag väl vara på mina sista mystimmar med älsklingen, innan det var dags för honom
att åka och jobba, och för att att åka hem (till mor) och packa fetingväskan.
Nu ska jag vara utan den pojken i fem dagar, och jag håller på att längta ihjäl mig redan.
But but, jag lär nog överleva. Sms is the way haha ♥

Jag packade hela kvällen igår. Inte så intesinvt packande, men dock. Min packning var i kaos
mest hela tiden tyckte jag... men det verkar i alla fall som att jag har fått med mig allt!
Det viktigaste;
* Plånbok
* Skrivblock
* Penna
* Mobilen
(* Datorn + internet)
* Skivan med låtbakgrunden på!

resten kan man överleva utan hehe ;) (Okej, kläder är väl rätt viktigt då...)

På tåget satt jag bredvid en sur tant ända till Sthlm. Jag tror att hon blev surpuppa av att
hon inte kunde ha sin feta handväska på ett säte längre, när jag kom. Men sånt får man
stå ut med, tant lilla! Ett fullt tåg, är ett fullt tåg! Då är det inga väskor på sätena, som gäller!
Fick även en komplimang av en man som klev på i Sthlm. Eller, JAG fick väl inte komplimang kanske.
Men han sa i alla fall att jag hade en fin kamera ^^ "Tack jag vet" sa jag :D
Hihi, jag tycker om att åka tåg ♥

Nu ska jag vara på Livskraft till den 1:a januari. Fira nyår i Uppsala - the high light of the year.
Hoppas att jag fick det seminariet jag valde... annars blir jag lite besviken. But God works in
mysterious ways
- jag hamnar väl där jag borde hamna :)

Innan jag "går" tänkte jag bara upplysa alla om att jag inte gillar att snön håller på att
REGNA BORT -.- Den ska ligga kvar ett tag till tycker jag! Snö på nyår - ja tack!

Om jag inte hinner uppdatera mer under lägret - vi hörs nästa år! ♥



ps.
Jag vill även tillägga att jag saknar min vampyr lite för mycket också...
Not good. Måste kramas med henne snart. ds.

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback