Sista skolveckan, innan julledigheten, är påbörjad!

2009-12-14 18:26:45/Permalink/Life of Skalman/

Sitter hemma (hos mor) i soffan. Utmattad.

Efter förra veckans fullspäckade schema är jag fortfarande helt och totalt tömd
på energi. Föreställningarna gick jättebra! :D Jag blir så stolt över min klass ♥

Men vad hände direkt efter sista föreställningen? Jo...
min röst tog semester fullständigt. Fem dagars oavbrutet magstödsanvändande och
sångövning gav totalt heshet som resultat. Haha jag låter som en liten pojke som just
kommit in i målbrottet ungefär. Alla bara skrattar ... haha! (Det låter rätt kul)

Jag skulle vilja skriva ett helt mastodontinlägg, men jag känner verkligen hur lite ork jag har.
Jag ORKAR verkligen inte. Hoppas ni inte blir ledsna ^^

Förresten.. så känner jag en sån där megalängtan efter min Tias ♥
Ändå sågs vi..igår. Puh, detta är inte hälsosamt - kom hem nu!



Sista veckan innan jullovet nu då.. slutspurten i skolan alltså och sen
FYRA VECKORS odödlighet rakt föröver! :)

Okej..
nu ska jag försöka lösa mina systrars vilda diskussion -.- It's a never ending story!
[Scenario: Syster14 hade ett halsband på sitt skrivbord. Syster7 var inne på Syster14's rum och
pratade lite med Syster14 om lite allt möjligt. Helt plötsligt finns det inget halsband på skrivbordet längre.
Däremot har Syster7 HELT PLÖTSLIGT ett halsband på sig som INGEN, under några omständigheter,
får komma nära och titta på. Men Syster7 hävdar, med gråten i halsen, att det är HENNES halsband som
hon har hittat på golvet i sitt rum. - Ser ni någon lösning? Ska jag anfalla den yngsta systern på 7 år, och
slita av halsbandet med våld kanske? Nej så får man ju inte göra! Det är bara att med mitt ENORMA
storasystertålamod
försöka diskutera mig fram till någon form av lösning ;) ]


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback