Min kommande vecka, någon avundsjuk?

2009-12-07 13:55:04/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Jag kommer halvt dö den här veckan. MEN jag kommer också ha väldigt kul.
Stress, press, mycket att göra. Föreställning, regisserande, skrivuppgifter.
Detta kommer bli en lärorik vecka, tror jag!

Vad finns på Skalmans Att-Göra-lista? Jo,
Måndag (idag):
* Öva dans (i klackskor o.O)
* Replikrepa yes please
* Öva på min j*vla accent
* Hjälpa NettanPlättan med våra små ettor (deras julshow är i något som
man skulle kunna kalla kaos, just nu)
* Koreografera med Linnéa (:
* Sjunga
* Andas?
Tisdag:
* Öva dans (hemma) (i klackskor o.O)
* Replikrepa yes please
* Öva accent (UppÅHåppaRaakIRiggen)
* Koreografera min (vår) Today For You-dans, med Adam (!?)
* Hjälpa NettanPlättan med våra små ettor
* Sjunga
* Ljudspåret ska till Malin! Prata med Malin!
* Skriva Naturuppgift som jag inte är klar med (GAH!)
Onsdag:
* Öva på min j*vla accent
* Repa? (måste!)
* Öva dansen (Adam?)
* Hjälpa NettanPlättan med våra små ettor (PREMIÄR)
* Skrivuppgifter (engelska?, natur?)
* Sjunga
Torsdag:
* Repa musikalkonserten HELA dagen tills allt sitter
* Dansrep, sång, sång, dans
* Gå till Lillan på kvällen och fortsätta repa?
* Sova?
Fredag:
* ÖVA, sätta allt på scenen
* Andas? Äta?
* Kl 15 - premiär!
* Kl 19 - föreställning
* After work
* Andas!
Helgen:
* Träffa Jess (och bebis Joline!) :)
* Träffa Stina, öva inför jobbet i december!
* Åka till lokalen, kolla ljudanläggningen
* Fixa med eventuella ljudproblem, så det är gjort
* Plugg.

Kan tilläggas att jag är i skolan som vanligt (måndag, tisdag, onsdag alltså) emellan,
under och medan 90% av detta utspelar sig.  Skolarbetet måste också hinnas med. UH.
Det skulle ju vara ganska trevligt att hinna träffa älsklingen också..
annars kommer jag nog längta ihjäl mig
Nu när jag tittar på det jag skrev ser det inte så mycket ut. Men det ÄR mycket.
Och det kommer att ta tid! Massa tid!

Nae.. nu ska jag och Linnéa gå och koreografera lite tror jag.
Vi hörs.. när jag har tid hehe!



ps. Förövrigt kan jag ju berätta att jag gått med i gruppen SÄRPO på facebooken.
Särskrivning (och felstavning) - no thanks. ds.

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback