Livskraft - Life Power - Leif Påver

2009-12-29 23:49:47/Permalink/Skalmans prylar/

I feel good, dododododododo ♥

Sitter på mitt liggunderlag
och funderar på att skippa andakten och gå och lägga mig
ganska så nu, istället. Jag är så trött. Inatt sov jag ca två timmar. Varför då, kan man ju
undra. Jo så här är det, att om man fortfarande har lite krasslig hals efter föreställningarna
(som jag jobbade med för ett par veckor sen) som gör att man hostar sönder så fort man
tar in luft genom munnen, och SAMTIDIGT blir helt igentäppt i BÅDA näsborrarna (OCH inte
har någon nässpray)
så att man därför MÅSTE andas genom munnen - då går det inte att sova.
Därav - två timmars sömn och en väldigt trött dag. Men jag mår rätt bra ändå.
Lite småsnorig bara, men det går väl över snart ^^ (Jag ÄLSKAR nässpray!)

Imorrn ska jag sjunga på Öppen Scen, here on LifePower ;)
Det blir "Hallelujah I just love him so". Mysig låt, som jag tror kommer uppskattas.
Har redan blivit sönderfrågad om det blir något sjunga i år haha :)
Och som sagt, jaa det hade jag väl tänkt!

I år har de tagit fram en helt awesome snygg lägertröja!

Här är trycket. (camkvalitet - I'm so sorry! Jag hittar inte min kamerasladd i packningen!)
I love it! Köpte såklart en (i "large"), wohoo :) Bra pryl!

Nae.. nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i mina sovsäck och längta efter min Tias
Vi har faktiskt fyra månader idag. Och jag har inte kunnat kramas med honom ._. Pläh.
Men om några dagar - då! ♥♥♥

Good night people, hoppas ni mår bra! :)
Skalman - bite and out!

Kommentarer
Postat av: Stina

congrats stick of grass <3

2009-12-30 @ 21:23:47
URL: http://gnista.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback