Skalman hyllar...Julshowen -09

2009-12-10 09:27:21/Permalink/Skalmans hyllningar/


Dags för en hyllning. Och ni kan nog gissa vad den handlar om idag..

                                       Julshowen -09!

Jag kan inte förklara tillräckligt, hur STOLT jag var igår (är fortfarande). För i måndags trodde jag inte,
i ärlighetens namn, att det skulle gå så himla bra vid premiären. Kaoset tycktes oändligt.
Tisdagkvällens sista repetition gick ganska bra, men det var fortfarande väldigt mycket som behövdes
ändras/förbättras/tänkas på/tajtas till. Hur skulle det gå..?

Och så igår, onsdagen den 9:e december (tillika min namnsdag!), så händer det.
Genrepet/genomdraget gick rätt bra. Jag missade min naturlektion för att kunna vara
runt omkring, hjälpa, ge råd och tips till den som ville ha. Efter racerätarlunchen smårusade
jag tillbaka (missade kören också) för att vara på plats in case someone behövde mig.
Och... kl 15 dataradaaaa Premiär. Nervositeten gick nästan att ta på. Jag satt i salongen och
kände hur nervös jag var å mina ettors vägnar
. Det är värre att vara nervös åt någon annan
än åt sig själv, har jag lärt mig nu. Men vad händer?

ALLT SITTER KLOCKRENT! De fläskar på, säg rätt sak vid rätt tid, är jättetajta. Och vissa små missar?
Dem var det INGEN som märkte, för de räddades snabbt på proffesionell nivå.
Jag satt i salongen och kände stoltheten i kroppen. Kameran gick varm (FMGs nätverk is the place!)
You guys were AWESOME!

Så därför, som ni förstår, hyllar jag idag - Julshowen 2009.
Jag är så glad att jag valde kursen Scenisk Ledarskap så att jag fick vara med om detta.
Jag missade som sagt en del lektioner och ungefär 90% av min fritid de här tre dagarna,
men det var det värt!
Allt för mina små ettor haha :) ♥
Vilka människor, vilken talang, vilket kaos...vilken utveckling!♥

Hela högen med ungar hihi ♥


Citatdags

"Låt barnet kissa, vi måste låta barnen kissa.. 'cause they are the world!" - Michael Jackson
"En trekant har faktiskt TRE kanter.. jag räcker åt er båda" - Tomten
"Allt du har är en skilsmässa och för stor bakdel!" - Anna Anka
"Det var en mörk decemberdag....i december." - Jul-Olle
"Jag fixar't, jag fixar't. För jag heter Ove, och jag fixar allt!" - Ove 'fixar'n'
"Om ni har sett eller hört nånting, mejla till mig. Jag kommer sitta här hela kvällen
och svara på era mejl" - Leif G.W. Persson
"Vart får jag allt ifrån..? Aajustdet! Glöggen!" - Tomtemor
"Det är TOMTEMOR jag vill ha!!!" - Prins John
"Jag har det! Läsk förstör tänder.. och tänder är hårdare än ben! Ben är mjukare än tänder!" - Lillan
"Och vi får typ.. sjuuunga helaa tiiiiiden!" - SMUSbarnen
"Jag vill inte höra fler jullåtar, och dra inte inte vår FARSA i det här!" - Nisse
"Jag skickade faktiskt julkort nyligen! Våren 1965." - Britt-Marie

Det var dagens hyllning! Hope you liked it.
♥puss på min ettor♥


Kommentarer
Postat av: Sakke

Vi gillar vi gillar stort dig och ditt engagemang!!

2009-12-10 @ 14:35:36
URL: http://iwaryg.blogspot.com
Postat av: carrå

åh fan va gulligt:D Du var till stor hjälp dessa dagar kim!

Jag är jätte stolt över alla!:D<3

2009-12-10 @ 21:37:10
URL: http://wannabeecheesecake.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback