God Jul och sånt där ♥

2009-12-23 22:37:30/Permalink//

Sådär ja! Då var allt klart inför julaftonen :D

Har sista-minuten-handlat idag. Dammsugit, och plockat undan saker.
Tjuvsmakat på julmaten (namnam) och skottat snö överallt.
Nu är jag finally klar. Sitter hemma i soffan, hos älsklingen, och bara njuter av julkänslorna.

Jag känner mig helt glad i hela kroppen (trots att jag har PMS o.O) och jag bara VET
att min julafton kommer bli awesome. Helt underbart j*vla AWESOME ♥

Vinterbild på Skalman (: Med snö i håret och allt hihi!


Naej, nu ska jag bara sitta i soffan och mysa in julen med min Tias ♥

Jag önskar er alla en awesome julafton fylld med magiska ögonblick,
granbarr, kärlek, snö, julmust och god mat!

pussgodkväll ♥

Kommentarer
Postat av: My Perfors

-goooo JUUUL KIIIIIM!!!!!!

2009-12-24 @ 04:46:33
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback